21 aug. 2008

Äntligen........

........har jag fått min hexagon-väska klar. Den har halvfärdig suttit på hyllan och blängt på mej i månader nu så det var på tiden att jag fick ändan ur vagnen.Jag valde att sätta dragkedja i den, eller egentligen två stycken som öppnas från mitten.........
........såhär ser den ut från sidan, den blev ganska rymlig sist och slutligen, kommer att ha nytta av denhär.
Imorgon har vi fredag igen och nytt veckoslut på gång, det blir jobb för min del hela helgen och på söndag flyger jag till Helsingfors för att besöka modemässan som pågår där, det ska bli kul (även om det är för jobbet) Men åt er alla som har ledigt önskar jag en fin och vilsam helg!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Wow, vilken snygg väska! Har du tid att sy en åt mig också... :))
    O tack för kommentaren om mina Angel Story block. Jag har två klara nu, bara tolv kvar...

    SvaraRadera