21 aug. 2011

Give Away

Nu har ni kära bloggbesökare tittat in till mej över tio tusen gånger sedan senaste Give Away och enligt tradition är det så dags igen för lotteri Jag har sytt en axelremsväska i höstligt orange för tyvärr, hösten ÄR faktiskt i antågande även om jag inte vill att sommaren ska ta slut ännu

Broderiet har jag tagit från Nancy Halvorsens bok igen, hon har fina ideer som passar till både ett och annat


Axelremmen har fått en liten rosett som detalj.

DU kan alltså bli ägare till denna väska om du vill. Lämna bara en kommentar på detta inlägg så är du med vid dragningen på fredag kväll (26/8)

Ha nu alla en härlig vecka och så ses vi på fredag.

Puss och kram från Finland!!!!!!!!!!!!!!

72 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har allerede vunnet en flott veske som du har sydd, så det skal vel godt gjøres å vinne enda en gang, men jeg vil gjerne være med. :o) Nydelig veske dette også!
    Ha en fin kveld og en riktig god uke! :o)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken underbar väska! Klart jag vill vinna :o))

    SvaraRadera
  3. Åh, hjälp vilken giveaway du erbjuder oss att vara med på! Den är så läcker och det vore ju höjden av lycka att få bli ägare till den, även om jag inte riktigt ännu vill erkänna för mig själv att hösten är på väg in.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fint arbetad väska igen du har lärt mig en hel del om att designa väskor.

    Denna är ju raffig.

    SvaraRadera
  5. Hoppsan... den här vill jag vinna! Det är min favoritfärg och att bli ägare till en av dina underbart välgjorda väskor skulle vara toppen :-)

    Ja, tyvärr är hösten i antågande.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Ja jeg er jo en af dem som allerede har vundet en af dine smukke tasker, og jeg vil helt sikkert gerne eje endnu en. Så jeg krydser fingre for at jeg bliver den heldige!

    SvaraRadera
  7. Du lager så flotte vesker at det er klart eg vil vera med. Helsing Jofrid.

    SvaraRadera
  8. Jeg blir gjerne med på trekningen, veska er veldig fin :)

    SvaraRadera
  9. Härlig väska! Den hoppas jag att jag vinner :D
    Kram från Kristin i Borås

    SvaraRadera
  10. Hei.
    Eg vil vere med på denne trekninga.
    Veskene dine er så flotte.
    Kryssar fingrane for eit vinnarlodd.

    SvaraRadera
  11. Dine vesker er alltid så lekre, det er denne også. Jeg har vært så heldig å vinne en av dine vesker tidligere, men prøver meg igjen. Den første er mye brukt, så jeg trenger en ny, hihi.
    Tusen takk for at du fortsetter å gi bort vesker til oss som leser bloggen din.

    SvaraRadera
  12. Oooo, ve du att den färgen passar så bra till mig. Säkert har jag turen med mig,"ha ha". Hur som helst vill jag ha en lott.

    SvaraRadera
  13. Flott veske. Klart eg vil vere med!

    SvaraRadera
  14. Å... for en lekkert veske ! Er gjerne med på din Give Away :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvaraRadera
  15. Härlig väska!! Klart jag vill ta chansen att vinna den.

    SvaraRadera
  16. Tjohoo, jag älskar dina väskor och giveaways. Hoppas JAG vinner!!!!!

    SvaraRadera
  17. Så fin väska du sytt, färgen är jättehärlig :)
    Jag vill självklart vara med i lotteriet!
    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  18. Jeg har vært så heldig å vinne en veske av deg tidligere:) Og den har vært mye brukt så kanskje jeg kunne være så heldig å vinne en ny slik at den andre kan få hvile litt... Kjempekoselig blogg du har og det er alltid spennende å kikke innom. Ønske deg og resten av quilteverden en riktig flott høst:)

    SvaraRadera
  19. En kjempefin veske. Denne vil jeg veldig gjerne vinne. Du har så utrolig mange fine vesker (mønstre)

    SvaraRadera
  20. Ja tyvärr är det väl så att hösten är på väg.
    Men om man har tur kan man kanske glädja sig med en vinst hös dig. Ankie

    SvaraRadera
  21. Er gjerne med på trekninga av denne flotte veska.

    SvaraRadera
  22. Oj, vilken härlig väska - det skulle vara fint att vinna den :)

    SvaraRadera
  23. Hei

    Hiver meg med på denne:)

    Ha en trivelig søndag.

    Elin

    SvaraRadera
  24. What a wonderful bag! I'm going to travel and I need a bag))) I hope to get lucky!

    SvaraRadera
  25. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen! For en nydelig veske:-)

    SvaraRadera
  26. Du lager så mye fint.:-)
    Eg vil også vinne.:-)
    Anne Lise O.

    SvaraRadera
  27. Stort grattis! Jag hoppas på turen!

    SvaraRadera
  28. Den vil eg også vere med i trekningen om!

    SvaraRadera
  29. Grattis till så många besökare på din trevliga blogg.
    Naturligtvis hoppas jag på turen att vinna den jätteläckra väskan.
    Kram

    SvaraRadera
  30. Du lager så utrolig mye fint, og å kunne vinne noe som du har laget, må jo være "toppen av lykke"
    Krysser fingrene og håper jeg har vinnerlykke denne gangen...

    klem
    HegeT

    SvaraRadera
  31. oj vilken fin höstväska!!!Jag länkar från min blogg...

    SvaraRadera
  32. Härligt orange väska som lyser upp och som får det faktum att hösten är på väg att kännas helt ok! Jag skulle gärna äga en sån väska så självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna!
    Karolina

    SvaraRadera
  33. Jeg blir med på denne! Kjempefin veske! Du har en fantastisk evne til å designe nye, flotte produkter. Denne vesken er jo bare flott. Og bloggen din er også nydelig.

    SvaraRadera
  34. Lika fin som alla väskor du gör. Hoppas att det är min tur att vinna nu.
    MVH Inga-Britt.

    SvaraRadera
  35. Hei!
    Jeg prøver lykken og håper på å bli den heldige. Veska var kjempefin.
    Hilsen Berit

    SvaraRadera
  36. No voi mahdoton, mitä hienoa olet taas tehnyt!!! Haluan päästä tarjoamaan tuolle ihanuudelle hyvää kotia. Ostin tilkkulehden, jossa on laukkuja, mutta siihen se on taas jäänyt, vaikka malleja kyllä olisi.

    SvaraRadera
  37. Aldeles nydelig veske! Jeg elsker høstfarger.

    SvaraRadera
  38. Ska det nu nödvändigtvis bli höst så kan jag (eller någon annan) behöva en orange väska att lysa upp tillvaron med :-)))

    SvaraRadera
  39. Ojojojoj, den där väskan bara måste jag vinna, jag hör hur den skriker mitt namn!! ;)
    Den är underbar!! =D

    SvaraRadera
  40. Så fiin. Jag vill vara med i utlottningen.
    Ann-Marie på Gotland

    SvaraRadera
  41. En väska som gör mig glad. Och lyser upp i höstens mörker.
    Vill naturligtvis var med i utlottningen.
    //Gun

    SvaraRadera
  42. Vilken ljuvlig väska! Håller tummarna för mig...på min födelsedag!
    Du syr så mycket vackra väskor!!Tack för inspiration!!
    Susanne

    SvaraRadera
  43. Oj vilken fin väska! Har aldrig varit ägare till något orange över huvudtaget men den här skulle jag verkligen använda med största nöje :-)

    SvaraRadera
  44. Vilken ljuvlig äska! Jag vill vara med i utlottningen!

    Camilla i Borås

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Jag bara måste försöka vinna en väska hos dig! Den här är verkligen en gladhöstväska i fantastisk färg!Den ropar att den vill hem till mig! Kram! //BiZen

    SvaraRadera
  46. Åhhh....denne veska skulle jeg gjerne vært stolt eier av! Deltar selvfølgelig i trekninga :)

    SvaraRadera
  47. Oj vilken fin väska, i mina färger och allt! jag vill naturligtvis delta i ditt lotteri, hoppas på tur.
    Marianne

    SvaraRadera
  48. IIK miten ihana tuollasen minäkin haluan t.sanna

    SvaraRadera
  49. Vilken härlig väska,den gillar jag,kul med lite broderi på den också,tack för mönster du skickade till mej
    ha en bra dag Irene i ekenässjön

    SvaraRadera
  50. Mycket härlig väska, stickar en schal i samma nyans, hade ju blivit underbart tillsammans kram märit

    SvaraRadera
  51. Vilken underbar väska och så vacker att använda på höstpromenaden!
    kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  52. Åhhh, så fin den er :O)
    Jeg har lyst til å bli med og krydser fingrene for at jeg er den heldige.

    SvaraRadera
  53. Härlig väska den vill jag gärna vinna. Maria i Falun

    SvaraRadera
  54. Nydelig veske med vidunderlig farge for oss som liker oransje!!

    SvaraRadera
  55. Ihana laukku taas!!!
    Tietysti tälläisen pitää saada omaksi! Joten mukana ollaan.
    Syksy alkaa taas intoa täynnä ja ompeluhuone kankaita täynnä.
    Kiitos ihanasta blogista seurailen sitä hyvin ahkeraan.
    Loppukesän terveisin Soile

    SvaraRadera
  56. Kjempefin veske :-) Håper den reiser til meg i Norge ;-)

    SvaraRadera
  57. Åh, ännu en helläcker väska som nån har chans på....klart att man skulle vilja vinna den...:-)

    SvaraRadera
  58. Hejsan!
    Jo tack ... önskar så innerligt att jag är vinnaren!
    Kram V.

    SvaraRadera
  59. Klart jeg vil vinne den flotte veska!! Krysser fingrene..

    SvaraRadera
  60. Lekker "høstveske". Koselig å se noe som vi alle andre ikke syr.Du har laget en masse flotte vesker. :-) Marit

    SvaraRadera
  61. Så fin färg, man blir glad av den. Det hade varit kul att vinna en av dina fina väskor. Hoppas på tur...

    Pia P

    SvaraRadera
  62. Jag är inne på din blogg för första gången. Det var en upplevelse. Så jättefina alster och så välsydda.
    Jag skulle naturligtvis bli sååå glad om jag vann denna fina väska.

    Elisabeth

    SvaraRadera
  63. WOW, den var lekker :-) Alltid flotte vesker fra deg.
    Jeg er gjerne med i trekningen :-)

    SvaraRadera
  64. For en flott veske, den ville jeg gjerne vunnet!

    SvaraRadera
  65. Klart att jag skulle vilja bli lycklig vinnare till denna fina väska.
    Skulle passa extra bra då jag nyligen bestämt mig för att använda orange som accentfärg i ett av rummen nu till hösten.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  66. Hello my dear! Lovely space and so and so lovely candy! Loved the bag! I've posted this on my sidebar, by date. And thanks so much for this lovely chance! God bless! :D
    Follower's name: Rachel Berault

    SvaraRadera
  67. Kyllä sinulla niitä ideoita riittä ja aina yhtä ihania ne laukut. Hilja

    SvaraRadera
  68. Åååå, vad trevligt med en utlottning. Jag vill vara med i utlottningen av din fina väska!
    Assi

    SvaraRadera
  69. Kjempeflott veske, den skulle jeg gjerne ha vunnet :-)

    SvaraRadera
  70. Hei, Flott Veske, Synes den er mye finere enn det jeg syr, dessverre!

    SvaraRadera
  71. I don't know Finnish, but you have some beautiful bags. I love the tutorial you did on the clamshell. I also noticed lovely bags that you have listed off to the side of your blog. Do you have any other tutorials? :)

    SvaraRadera