27 maj 2012

Nalle + regnbågen

Mina regnbågsrimsor håller sakta men säkert på att ta bli till något, nämligen ett barntäcke, ja där ser man, vet aldrig hur det slutar när man inte planerat något i förväg
 I mitten har jag applicerat en nalle i samma starka färger som rimsorna och jag kommer ännu att bygga upp täcket större med fler rutor runt i kring
Mönstret till nallen fick jag av Ulla S. för många år sedan och dethär är nu andra gången jag använder mej av det (Kiitos Ulla kivasta nallekaavasta, tämä on nyt toinen kerta kun käytän sitä)
Bara att köra vidare med projektet, jag har jobbat massor med övertid i ett par veckor och det betyder ju att allt sy-kul lämnar och ligga på tomgång. Hoppas att det lugnar ner sej på jobbfronten nu.
Ha det gott!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Så super läckert det blir!/Pirjo

    SvaraRadera
  2. Dette var virkelig et fargerikt og morsomt teppe. Gladfarger!

    SvaraRadera
  3. Oj,oj,oj, vilket härligt färgglatt nalletäcke du syr!! Ha en skön helg!!

    SvaraRadera