30 juli 2015

Sommarsömnad

När man åker ut på semesterresa måste man naturligtvis ha med sej något att sy också.......
 ..........och det fick bli blommor i blått denna gång

 Jag har applicerat med "needle-turn" teknik och broderat med Moulinégarn

Franska knutar i gult piggar upp allt det blåa och så finns det ju gula ränder i tyget som jag applicerat blommorna på också. En väska kommer det att bli av det här så småningom 


I mitt senaste Give Away så vann Iréne i V-ås denna väska, ännu har inte Iréne hört av sej med adress så att jag skulle kunna skicka den, så Iréne om du läser det här kontakta mej på adressen lappeklipp@hotmail.com

6 kommentarer:

  1. Kaunista appikointia ja kirjailua, kesäistä!

    Mukavaa viikonloppua:)

    SvaraRadera
  2. Men så glad jag blev!!!!
    Skickar genast ett mail med min adress!!
    Iréne i V-ås

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint broderi du gjort. Det blir säkert en underbar väska!

    SvaraRadera
  4. Kauniita orvokkeja kukkii seuraavassa työssäsi ja taas hullua pidetään jännityksessä.

    SvaraRadera
  5. Todellinen kesäkassi kauniine kirjailuineen!

    SvaraRadera