12 aug. 2015

Och sista bandet ut

Nu har jag sytt klart sista halsbandet i denna följetong, kommer kanske någon variant till ännu mot hösten
 Här har jag sytt blommorna enligt egen design utan Yo-Yo Maker, de här är aningen större och jag valde att fästa endast tre stycken på bandet av den anledningen
 Satte aningen större träpärlor mellan blommorna än vad jag använt mej av tidigare
Inuti kedjan har jag också större pärlor och det ger en trevlig "tyngd" åt smycket.

Ja nu får det räcka med halsband ett tag, istället skall jag hugga in på ett väsk-projekt :o)

3 kommentarer:

  1. Väldigt fina halsband du gjort! Jag tycker inte du är tjatig när du visar dem. Det är kul att se hur olika de blir i olika färger och lite olika design. Kul idé med halsbandskurs. Synd man inte bor närmare.

    SvaraRadera
  2. Niin on hieno kaulakoru, kerrassaan upea! Näitä kaulakoruja kyllä huomataan!

    SvaraRadera
  3. Hej Lappeklipp!
    Nu har den kommit med posten, den fina väska. Jag är så glad över den! Tack så mycket!!!
    Iréne i V-ås

    SvaraRadera