9 dec. 2015

Give Away

Nu tycker jag absolut att det är dags för ett Give Away här på bloggen
 Huvudvinsten är en väska i ylletyg med virkade blommor på locket

 Och eftersom vi har en jul på kommande så tycker jag att det passar fint med tre "tröste vinster" också i form av halsband

Om du vill delta är det bara att lämna en kommentar på detta inlägg så är du med i utlottningen som kommer att ske på fredag nästa vecka alltså 18 december.
Förts drar jag en vinnare till väskan och sen tre vinnare för halsbanden, skriv gärna i din kommentar vilket av de tre halsbanden du helst vill ha A, B eller C.
Lycka till och så ses vi nästa vecka!!!

Nyt voit osallistua arvontaan ja voittaa tämän villakangaslaukun tai yhden näistä kaulakoruista. Osallistut jättämällä kommentin tähän postaukseen. Arvon ensin laukulle voittajan ja sitten kolmelle menee kaulakorut, mainitse kommentissa minkä korun sinä haluaisit A, B tai C. Ensi viikon perjantaina, siis 18 joulukuuta, suoritan arvonnan.
Onnea arvontaan ja näkemisiin!!!

32 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tar jag chansen att försöka vinna något av dina underbara noggrant genomtänkta tillverkade alster. Alltid lika spännande att kolla in vad Du komponerat ihop när det gäller halsbande i ordning a, B och c. Eva

Thelma och jag sa...

Jag vill oxå försöka vinna :)

Tilkkureppu sa...

Totta kai olen mukana arvonnassa ja C kaulakoru!

marjoriitta sa...

Mukaan taas innokkaasti ja kaulakoru A miellyttää eniten

Dollandesign sa...

Det är med glädje och förväntan jag anmäler mitt intresse för att delta i Din Give Away.
Väskan är underbar och halsbanden likaså.
Om jag skulle ha turen att få ett halsband är A "mina färger".

Dollandesign

Anonym sa...

Beundrar dina fina väskor! Och deltar gärna i din Give Away. Alla tre halsbanden är fina och väljer B.
H. Siv

Trines hobby sa...

Nå krysser jeg fingre og håper jeg vinner, halsbånd C er nok min favoritt:)

Marle sa...

Ihanaaa, jälleen arvonta! Kaulakoruista pidän entinen kaikista, joten ihan mikä vaan on juuri se oikea. Kaikki on niin kauniita värejä.

Birgit sa...

Nu håller jag alla tummar och hoppas på tur eftersom dina väskor och allt du gör är mer än fantastiskt !!!!!
Min favorit bland halsbanden är A
Kram till dig !

Anonym sa...

Jag vill också ta chansen att vinna något som du har gjort, då jag tycker att du gör så fina saker. Svårt att välja på halsbanden men om jag vinner skulle jag vilja ha C.
/Pia Persson

Immi sa...

Beundrar allt som du gör, och vill därför försöka vinna...Spelar ingen roll vilket halsband det skulle bli:Kram Immi

Eija sa...

Mukana arvonnassa. Kauniita kaulakoruja. B on mieluinen.

Elisabeth sa...

Jag är jättegärna med på utlottning av din fantastiskt fina väska, en bland många andra du gjort.

sting for sting sa...

Super flot taske.

Sylke Feldhusen sa...

Kjempefin veske! Den er så flott i ullstoffet. Blomstene er også fine. Jeg vil veldig gjerne vinne! ;)

Hvis du ikke abonnerer på Quiltemagasinet, så har jeg også en utlodning på bloggen min akkurat nå :)

rutigt sa...

Väskor......jag kan aldrig få nog av väskor och dina väskor är så himla fina!!! Mina älsklingsfärger är bl a lila och orange, så om jag nu skulle råka vinna ett halsband, passar alla halsbanden!
Tack för att du har en give-away! Nu hoppas jag bara på att vinna också :)
Gun
gunatrutigtdotcom

Mia sa...

Jag är imponerad av alla fina väskor du syr, så välsydda och inspirerande . Halsband A är fint.

Tilkkuilo sa...

Så gärna skulle jag vara med på utlottningen! Halsbandet A är min favorit :) Tack för möjligheten och "julspänningen"!

Solweig sa...

Åh, den väskan är ju bara så snygg.....hoppas på tur i dragningen..
/Solweig

Bibbi sa...

Skam den som ger sig!! Jag ger inte upp på länge än! Den är så snygg din ylleväska så jag hoppar på igen! Om jag inte vinner väskan men ett tröstpris så väljer jag A eller C fast B går bra det med!

Kram och en skön advent till dig

Anonym sa...

Aivan ihana talvilaukku. Koru A. Pirkko.

pär Jeppesen sa...

Tar chansen att vinna din fina väska som du har sytt, har alltid beundrat dina väskor som du fixar ihop.
Halsbanden var också kanon å skulle jag vinna så är A eller C som passar i mina färger men det andra var också fint.

Anonym sa...


Vill kolla om jag kan ha någon tur i ditt lotteri, jag önskar halsband nr.B. Hälsningar Inga-Britt.

maja sa...

Jag försöker åter med att hoppas på vinst, halsbanden är lika fina vet ej vilken jag skulle välja.

Irene sa...

Den var nydelig,så takker for den giweawayen :-)

Inger sa...

Å, halsbandet A eller C skulle passa så bra med den lila tunikan jag köpte, så jag hoppas på tur i lotteriet. Väskan e ju förstås nummer ett.

Smycka sa...

Roligt med en give away. Håller tummarna för lite tur! OM jag skulle vinna så önskar jag halsband nr 4. =o)

Anonym sa...

Jag är fortfarande imponerad av att väskan blev så fin av
detta tyg. Om jag skulle vinna något av halsbanden, väljer jag A.
Tack för all den inspiration som man får av dig.

TeSa sa...

Ihastuttava laukku. Koruista A.

Anonym sa...

Skøn taske, den må gerne bo hos mig, skulle det blive til en halskæde er jeg brændt varm på C
Glædelig jul til dig og din familie

Kirstine Heldam
Pebermyntevej 45 1tv
8800 Viborg
Danmark

Anonym sa...

Så fina. Både väska och halsband . Hoppas på tur. Ifall jag vinner halsband så är favoriten A

God Jul o Gott Nytt ÅR

Hälsar
Christina B Nilsson
Garvaregatan 8b
60221 Norrköping
Sverige

Anonym sa...

Kaunis laukku. Koru B on kaunein. Soili