20 okt. 2017

Ränder och prickar

Den här modellen sydde vi på börs/necessär kursen förra helgen och jag hade också gjort en halvfärdig som undervisningsmaterial
 Nu fick jag sy klart och här är den

 Det är samma som jag gjort tidigare i svart/vitt och i ros-tyg och mönstret till den hittar du här: klick men jag har förstorat upp den en aning och bara använt mej av tyg, ingen kartong som i beskrivningen.

Baksidan av börsen ser ut såhär. Dessa härliga tyger i turkos och hallonrött är från PeeKaa

 Sidan

 När man öppnar första knappen ser det ut såhär...........

 ................och andra såhär

 Jag tycker så om kombinationen ränder och prickar 💜💛💚💙

 Börsen har en "storasyster" från tidigare, har nämligen sytt sypåsen "Selma" i samma tyg.

Ni ska ha en riktigt skön helg allesamman!!!

9 kommentarer:

  1. Så flott:) Og herlig med prikker og striper.

    SvaraRadera
  2. Huokailen taas ihastuksesta. Kuinka joku osaa tehdä noin kauniita.

    SvaraRadera
  3. Onko tämä myös meidän kurssin viimeinen työ?
    Kaunis kukkaro/pusukka😊

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Tack för länken till mönstret. En sån här behöver jag så det ska jag sy till mig. Perfekt att ge bort också!

    SvaraRadera
  5. Kjempefine! Herlige farger og mønster! :-)

    SvaraRadera
  6. Tuo pikkuinen on niin söpö! Joskus minun pitää istua alas kaikessa rauhassa ja yrittää tehdä tuollainen.

    SvaraRadera
  7. Kyllä on kaunis taas, ihana kangas!

    SvaraRadera
  8. Que bonita y práctica, precioso conjunto, besos

    SvaraRadera