4 nov. 2017

Färg

Som jag tidigare berättat så deltar jag i Crazy Color Mystery Quilt 2017 på facebook
 Nu har jag äntligen fått färdigt mysteriets oktober-del

 Tidigare har det endast varit ett block per månad..........

 ............men i oktober var det hela 8 block!!!!!!!!!!!!!

 Visserligen är de mindre i storlek än de tidigare blocken, men det var mycket skärande........

 ..........och många sömmar innan alla åtta var klara

 15:e november kommer följande del och jag hoppas att det inte är lika mycket att sy till den 😓
I slutet av november sätter nämligen nästa "Mysterie" igång

 Jag håller mej till samma färger hela vägen med det här projektet

Blir spännande sen i december när säcken skall knytas ihop.

Önskar er alla en riktigt fin Alla helgons helg!

3 kommentarer:

  1. Så flott det blir og herlige farger!

    SvaraRadera
  2. Ihanan punaista ja niin upeasti koristeltuna. Alkaa tehdä mieli ommella jotain vastaavaa.

    SvaraRadera
  3. Kauniita! Pitäisi käyttää noita koristeompeleita ja kauniita lankoja, mutta en vaan koskaan oikein osaa.

    SvaraRadera