13 maj 2018

Mors dag

Idag firar vi Mors dag i Finland och då passar det bra att dra vinnare i mitt "Give Away" ett stort tack till er alla som ville delta och tack för alla värmande kommentarer, ni gör att jag orkar tuffa vidare med det här tåget 💜💛💚💙

Isot kiitokset kaikille osallistumisesta ja ihanista kommenteista, nyt on voitot arvottu 💜💛💚💙
 Först ut har vi nålbrevet format som ett hjärta och det går till Knyppeltanten    
Sydän neulakirja meni Ruotsiin Knyppeltantenille

 Och så har vi nalle-nålbrevet som går till Marjo-Riitta, 
Marjo-Riitalle menee nalle-neulakirja

 Det orange citrus nålbrevet går till Sofie M-L
och det gröna  citrus nålbrevet till Elisabeth som skrev såhär:

Hej!
Hoppas du fortsätter för jag är i alla fall regelbundet inne och läser och tittar på dina fina alster. Jag skulle bli jätteglad för ett nålbrev.
Mvh
Elisabeth


Kan du Elisabeth vänligen meddela mej din adress (mejla mej på lappeklipp@hotmail.com) så kommer nålbrevet på posten

 Orange halsbandet får Monica Kekäläinen

Och sist men inte minst så går det blåa halsbandet till Marle
Ja Marlelle menee sininen/lilahtava kaulakoru


Önskar alla en finfin fortsättning på Mors dag
Kaikille ihanaa Äitien Päivää

7 kommentarer:

  1. Jösses vad glad jag blir. Tack så jättemycket för vinsten.

    SvaraRadera
  2. Onnittelut voittajille! Hyvää Äitienpäivän iltaa:)

    SvaraRadera
  3. Tänään Nalle muutti meille, eikä ollut matkalla edes yrittänyt karata, niin kauniisti ja hyvin Lilian oli hänet sitonut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyvä että oli pysynyt paketissa, villiintyi vasta kun pääsi perille :o)
      Kiitos sinulle Marjo-Riitta kun halusit olla mukana arvonnassa, nähdään elokuussa ♥ ♥ ♥

      Radera
  4. Gratulerer til vinnerne og takk til deg som fortsetter blogge :)

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blev när jag läste att jag var en av vinnarna. Tack snälla!

    SvaraRadera