16 okt. 2008

Höststorm

Här är det höststorm med iskallt regn, ingen lust att vistas utomhus alltså och då kan man ju likväl sätta sej ner och brodera i stället.....så nu har jag äntligen fått färdigt gratismönstret som man fick från syverkstan under öppningsveckan. Sydde min i redwork......har tänkt att jag så småningom skall göra ett täcke med flera redwork-broderier kombinerat med röda tyger så då bör jag ju få ihoptotat några stycken........annars inget täcke!!!!Önskar alla ett trevligt veckoslut och hoppas på bättre väder!

4 kommentarer:

  1. Tjusigt, ska bli spännande att se ditt täcke. Vi har ingen höststorm men väl hösrusk. Önskar di en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. va fint det blev i redwork! Jag har också det här mönstret, men har inte hunnit så långt ännu...
    Ha en bra helg. Vi i Lappbiten har månadsträff i morgon.

    SvaraRadera
  3. Fint broderimönster!! Det kommer att bli ett fint täcke med redwork och i röda tyger!

    SvaraRadera
  4. Vad fin den blev i rött! Kul! Lycka till med täcket.

    SvaraRadera