6 juli 2009

Har sytt.....

....lite "redwork" igen. Ni kanske kommer ihåg att jag gjort några tidigare också för att i ett senare skede sy ihop till ett täcke, men det skall till många ännu innan jag är i ihopfognings-stadietHar ju faktiskt varit lite sol och vad är väl bättre än att sitta utomhus och brodera.
Och Gita, de vita rosorna som jag visade för ett par inlägg sedan kallas för Midsommarrosor här, men vad de egentligen heter har jag inte en susning om, kanske någon därute har svar på det?
Ha det gott!!!!!!

9 kommentarer:

  1. Ohh vilka fina hjärtan! Sommaren är en bra tid till handbroderi har tom jag insett.... Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Du har så mye fint. Jeg liker så godt veskene dine: )

    SvaraRadera
  3. Nydelige hjerter du har brodert. Spent på å se hva det skal bli til slutt.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina hjartan!!!Ska bli spannande att se sedan vad det blir..har regnar det idag...underbart!!!!det har varit for varmt...

    SvaraRadera
  5. I like the things you have made and show on your blog!

    SvaraRadera
  6. Du har väl hunnit med mera fint broderande nu när det bara regnar och regnar... Det är alltid lika spännande att vänta på resultatet av dina arbeten.

    SvaraRadera