14 juli 2013

Fröken Vera

Äntligen efter mycket ritande och skrivande har jag fått mönstret till väskan "Vera" klart
Här färdigt förpackad
Fullstort dubbelsidigt mönsterark med beskrivning och förteckning över materialåtgång. Kostar 9,50€  och postavgiften är färdigt inräknad. För att beställa klicka på bilden av väskan "Vera" till höger av bloggen
 Nytt för denna gång är att du också kan beställa materialförpackning till väskan
I förpackningen finns allt du behöver förutom vanlig sytråd
Ha en skön fortsättning på söndagen!!!!

Bara två veckor jobb till nu så är det SEMESTER och dags för resa västerut, tjohooo

5 kommentarer:

  1. Super veske! Jeg har sendt deg en Mail og bestiller full pakke! Gleder meg til å sy den :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Du syr helt underbara väskor, "den ena finare än den andra".

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Jisses va fin väskan är! Jag har också fått hem Quiltemagasinet så nu har jag det mönstret också.
    Ni ska ha det riktigt bra på er semesterresa och Trollstigen är något helt fantastiskt att få uppleva!
    Ann-Sofi

    SvaraRadera
  4. Men... är ju bara så duktig du! Väskan är såå snygg och välsydd... som vanligt när det gäller dig.

    Du är väl värd en skön semester och jag hoppas att ni får tur med vädret och att ni hinner med allt planerat!

    Se bar till att vara rädda om er... det finns så många ute på vägarna som har för bråttom och inte bryr sig om sina medtrafikanter!
    Kram

    SvaraRadera