15 nov. 2016

Hemma igen

 I helgen var jag till Högdalens Gård i Vendelsö och drog en väskkurs och väskor blev det minsann
 Här ser ni uppradade på disken ett potpurri med fantastiska varianterna av väskan Betsy i alla sorters färg- och mönsterkombinationer

 Alla blev de så unika trots att samma mönster använts

 Är de inte för läckra!!!!!!

 Maria Bussler som stod som värd för hela tillställningen hade med sej sina fantastiska Jungleabstractions täcken

 Man blir mållös!

 Och se på lejonet, som en rubin!!!

Jag fick också med mej hem en förpackning av materialet Soft and Stable som jag inte testat tidigare och det ska bli spännande att bekanta sej med materialet. Återkommer senare med resultat. Soft and Stable kan man köpa hos Maria

Ett stort TACK och KRAM till er alla som förgyllde min helg, ni är underbara och jag hoppas att vi ses igen någon gång!!!!

5 kommentarer:

  1. Så många härliga väskor!! Kram Immi

    SvaraRadera
  2. Aivan ihastuttavia veskoja! Ensivilkaisulla luulin niitä lampunvarjostimiksi. Kerrassaan upeita nuo viidakon eläimet!

    SvaraRadera
  3. Så mange herlige vesker dere fikk sydd på kurset! Afrikateppene var veldig fantastisk flotte. :-)

    SvaraRadera