28 feb. 2017

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en toppen-helg i Sollefteå.
Oj oj oj vad det har sytts väskor!!!!!
 Det blev ett "långbord" med utställda väskor på söndagen och det var inte det allra lättaste att få alla på bild, men jag knäppte så gott jag kunde

 Massor med unika mästerverk att beundra

 Det är ju rent otroligt vilken mångfald det blir trots att alla utgått från samma två mönster

 Varje deltagare har satt sin egen prägel på sitt projekt

 Helgen var alldeles enastående med underbara deltagare och jag kände mej så välkommen i gruppen. Allting var välorganiserat och stämningen var på topp. Det jobbades flitigt och det ser ni ju bildbevis på här :o)
Jag vill sända mitt varmaste tack till er alla, det var en ära att få tillbringa helgen tillsammans med er och jag hoppas verkligen att vi ses ännu någon gång i framtiden

På avslutningsfikat på söndag så fick jag dessutom den allra sötaste blomman och lokalproducerade kola/lingon skorpor, det ni!!!! En JÄTTEKRAM och TACK till er hela gulliga gänget!!!!!!


3 kommentarer:

  1. Det var en jättetrevlig helg o tack till dig med en Kram

    SvaraRadera
  2. Så mange flotte vesker!
    Artig å se forskjellige de blir ut fra samme mønster :)
    Tusen takk for at du deler.

    SvaraRadera
  3. Jag hade jättetrevligt. Har sydd klart en av väskorna nu och tagit bort krusidullerna då de inte passade till tyget jag hade vald ut.

    SvaraRadera