21 sep. 2018

Ett tag sedan........

 .............jag sytt en ny väska
 Men nu blev det av. En första prototyp till en ny modell

 Tygerna köpte jag hos PeeKaa när jag var dit och hade väskkurs i slutet av förra månaden

 Baksidan

 Den har ett djup på 8 cm i botten

 För omväxlings skull slog jag fast axelremmen med nitar istället för att sy

 Fickan på framsidan fick ett enkelt "nine patch" block

 Inuti hittar vi en dragkedsficka och en tudelad öppen variant

 Framstycket har tre fickor med dragkedja på utsidan

Som öppnade ser de ut såhär

Nu får jag fila vidare på den här modellen och göra den mera funktionell

Ni ska ha en riktigt fin helg!

3 kommentarer:

  1. Så fin veske! Og stilig stoffer :)

    SvaraRadera
  2. Hieno uusi laukku ja taskuja löytyy kaikille pikkutarvikkeille!!! Tyylikäs musta/valkoinen. Kauniit kankaat.

    SvaraRadera
  3. Ohoh, onpas upea! Niin viimeistellyn kaunis ♥

    SvaraRadera