29 jan. 2019

Give Away

Det är en eeeevighet sen jag hade ett Give Away/lotteri senast
 Så nu är det verkligen på tiden
Den här väskan i ylletyg kan man vinna, den är ca 24 cm hög, 25 cm bred och 6 cm djup i botten. På locket har jag fäst virkade blommor

 Baksidan

Om du vill delta i lotteriet är det bar att lämna en kommentar på detta inlägg. En vinnare drar jag söndag 10 februari.

Blogissa nyt arpajaiset ja voit voittaa tämän villakankaisen olkalaukun. Jätä tähän postaukseen kommentin jos haluat osallistua. Sunnuntaina 10 helmikuuta arvon yhden voittajan.

Hi, if you want to participate in my Give Away and win this bag you just have to leave a comment at this post. I will draw a winner on Sunday 10 February

31 kommentarer:

  1. Ilman muuta haluan osallistua ja toivon kovasti onnettaren osumaa;)

    SvaraRadera
  2. Så flott en veske :-) Klart jeg vil være med :-) Ha en fin dag videre!

    SvaraRadera
  3. Oj Jo tack, skulle behöva en ny handväska som är färdigt sytt :-)

    SvaraRadera
  4. Kul idé med de virkade blommorna på väskan!
    Det skulle vara jätteroligt att vinna.
    kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt passande färger till mina kläder! Fin väska, deltar gärna i utlottning!

    SvaraRadera
  6. Åhh, så snygg väska, den vill jag gärna testa vinst på! Kram Immi

    SvaraRadera
  7. Ilomielin ottaisin laukkusi vastaan :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas hopoas den får flytta till mig. ����

    SvaraRadera
  9. No ihan hulluhan minä olisin, jos en haluaisi osallistua!

    SvaraRadera
  10. Totta kai haluan osallistua ja mielelläni laukun haluaisin itselleni.

    SvaraRadera
  11. kokeilempa taas onneani ja laukku olisi tervetullut meille

    SvaraRadera
  12. Kjempefin veske og så fine blomster :)

    SvaraRadera
  13. Wow what a beautiful bag ,you are so generous doing this wonderful giveaway,thankyou xx

    SvaraRadera
  14. Sku säkert pass hos mig oxå.

    SvaraRadera
  15. Så nydelig veske, og så fint med blomstene på lokket! Så snilt av deg å ha en så fin "Give Away". :-)

    SvaraRadera
  16. Jättefin väska. Vill gärna vinna den. /Susanne

    SvaraRadera
  17. Alltid fina väskor. Hoppas på tur

    SvaraRadera
  18. Fantastisk väska som skulle passa mig perfekt !!!
    Hoppas, hoppas jag har tur att vinna den !!!

    SvaraRadera
  19. Te quedó precioso el bolso con esas flores de crochet

    SvaraRadera
  20. Jag blir alltid så inspirerad och glad när jag besöker din Blogg, du är så duktig och noga.
    Att få en fantastik fin väska från dig i vinst vore toppen!
    /Berit

    SvaraRadera
  21. OM jag vill vinna denna fina väska; Gissa???
    H. Sofie M-L

    SvaraRadera
  22. Hei! Ihana laukku! Olen aina ihaillut sinun kauniita laukkujasi. Jospa voittaisin!! Terveisin Mari

    SvaraRadera
  23. Så fint med blommorna!
    H.Mona

    SvaraRadera
  24. Åh...den är ju helt underbar..skulle inte säga nej till den...
    /Solweig

    SvaraRadera
  25. Tottahan haluan kokeilla onneani 😊
    Aivan ihana laukku!

    SvaraRadera
  26. Ihana laukku, tykkäisin. Pirkko.

    SvaraRadera
  27. Tar gärna emot väskan om jag har tur i dragningen.😊

    SvaraRadera
  28. Vilken fin väska liksom allt annat du gör! Den skulle gärna få hänga på min axel.

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vara med i utlottningen av din väska. Den är jättefin som allt annat som du visar upp här.

    SvaraRadera