13 dec. 2008

Lördag kväll

Kände för att brodera lite igen och det blev blommor och hjärtan på linne med rosa och vinrött moulinégarn. Dethär kommer att bli en väska så småningom.............kommer att rama in broderiet med dessa tyger som har samma nyanser som broderiet och ännu sätta till linnetyg och kanske lite vitt också, får se.....
......denna väska ska jag att lotta ut bland mina bloggbesökare när 10 000- besöks strecket har nåtts. Jag tänker visa hur väskprojektet framskrider i mina inlägg framöver.
Önskar alla en fin fortsättning på lördagskvällen!!!!

5 kommentarer:

  1. Så spännande att se hur väskan blir...hjärtan hängades på tråd går rakt ini hjärtat...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, visst har jag beslutsångest. Det tål att fundera på vad det ska bli av det fina garnet!
    Vad kul att du visar hur du syr väskan, det ska bli spännande att följa med på den turen.
    Färgvalet är jättefint, jag gillar själv den kombinationen väldigt mycket!
    Snöiga hälsn. från Norrbotten!
    Anna-G

    SvaraRadera
  3. Looks interesting. You have done so beautiful bags.

    SvaraRadera
  4. Vad spännande att se vad det blir för någon väska den här gången. Jag ser fram emot en utlottning, med chans att vinna den. Du gör så vackra saker!

    SvaraRadera
  5. vilken vacker väska det kommer att bli, ser framemot tävlingen och hoppas på tur.

    SvaraRadera