25 nov. 2009

Och temat fortsätter

Ännu mera rött och "juligt" har sett dagens ljus i form av grillvantar, inte aktuellt med grillning nu just, men när skinkan skall ut ur ugnen är de bra att ha till hands

The red Christmas theme continue with these "pot-gloves"
Sydde även denna gång fast hjärtanen med maskinens langett stygn. Tygerna är samma som väskan i mitt förra inlägg

I used the same fabrics as in the bag in my previous post
Önskar alla en fin fortsättning på veckan!!!!!
Wish you a nice week!!!!

11 kommentarer:

  1. Riktigt snygga juliga grillvantar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Flotte grillvottar!
    Gode å ha både til jul og sommar :)
    Ha ein fin kveld.

    SvaraRadera
  3. Här tillverkas det vill jag lova!
    Det blev jättefint med langettstygnen.
    annika

    SvaraRadera
  4. Olet todella ahkera, olisimpa minäkin. Joulu tulee taas liian pian, niinkuin joka vuosi.

    SvaraRadera
  5. Hej sånna skulle jag vilja sy också du har möjligtvis inte något mönster?

    Camilla

    SvaraRadera
  6. Jättefina grillvantar! Liksom väskan förståss!
    Anna-G/Pumlan

    SvaraRadera
  7. Vilka fina grillvantar, och väskan är jättefin den också. Ha en bra Lilla Jul!!!

    SvaraRadera
  8. Vilken himla fin ko-dräkt du sytt. Den hade jag behövt idag - vi har spelat teater för barn i 2-4 årsåldern och jag var Mamma Mu

    SvaraRadera