7 apr. 2009

För dem som undrar.......

......var jag köpte tygerna så kan jag informera att det är en finsk dam som bor i USA som startat upp en webb-butik i början av året. Hon är så smart att hon har ett finskt bankkonto som man betalar till för sina inköp, behöver alltså inte joxa på med Visa eller andra kreditkort. Hela butiken är på finska, men hon har priserna både i euro och dollar. Tygerna jag köpte var på rea med -30% och -40% därav så billigt. Butiken heter Rapakontakaa vilket fritt översatt betyder "på andra sidan lerpölen" (syftar på Atlanten)



I bought the fabrics I showed in the previous post from a webb-shop called Rapakontakaa. The owner is a Finnish lady that lives i USA and started the shop in the beginning of 2009. And as a customer you transfer the payment to a Finnish bank account, very smood for us living i Finland.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina tyger!
    Jag vill passa på att önska dig en GLAD PÅSK! Jag börjar jobba natt i kväll...

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara tyger du har köpt. Det blir spännande att se vad du hittar på att göra av dem. Glad Påsk!

    SvaraRadera