30 dec. 2009

Shopping

Igår var jag och kollade in mellandagsrean och inte helt oväntat drogs jag till tygaffären som hade alla tyger till halva priset!!!!!!!! Helt vild blev jag inte utan kunde något så när dämpa mitt HA begär. På bilden under ser ni vad som kom med mej hem därifrån. Tidningen köpte jag på annat ställe, det var julnumret av Burda Patchwork, vilket annars inte vore så aktuellt just nu efter julen om inte där funnit flera bra projekt som funkar året om.

I went to the fabric sale yesterday and yes I did buy some nice fabrics to half price!!!!!! Also bought Burda Patchwork-magazine even if it was the Christmas issue, a lot of lovely projects to wake the inspiration

Rött och vitt får jag aldrig nog av så dessa tyger var ett säkert val.

I never get enough of red and white fabrics so these two was a very safe choice

Dethär tyger ropade på mej i tyghyllan så högljutt att jag var bara tvungen att förbarma mej och köpa en bit, man blir glad bara av att titta på det.
Vill sist och slutligen önska er alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!! Ta hand om er!

I want to wish you all A HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!! Take care!

6 kommentarer:

  1. Nydelige stoffer - det er alltid like koselig å komme hjem med nye "venner" :o) Godt Nytt År til deg og dine også.

    SvaraRadera
  2. Var också till samma affär, kunde hejda mitt tyginköp till bara ETT tyg, men det blev en del andra saker i stället...Man blir faktiskt på bra humör när man ser dina tyger!
    Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  3. Vilka toppenfynd!
    Alltid kul med tygrea, eller hur?
    Gott Nytt År!
    Önskar Pumlan

    SvaraRadera
  4. Och här finns ingen rea ;(, men..men hittar väl något så småningom. Vackra små väskor du visade innan jul.

    SvaraRadera
  5. Titter bare innom for å ønske deg ett riktig godt nytt år. Koser meg med bloggen din og vil nok titte innom også i 2010 selv om jeg ikke er av de flinkeste til å legge if\gjen kommentar.

    SvaraRadera
  6. Hämaras, hämaras talveöös, mööda lumiseid radu, uitab üks usk . . . et uus aasta oleks otsimiste rikkam ja leidmiste rõõmsam.

    Hyvää uutta vuotta! t:Hilja

    SvaraRadera