9 dec. 2011

Give Away

Nu är det dags att dra en vinnare i mitt Give Away-lotteri och tusen, tusen tack för alla underbara kommentarer. Som jag berättade i mitt förra inlägg så har jag också en överraskningshemlis som jag lottar ut samtidigt, julen till ära.

Men först ut är vinnaren av väskan och den gick faktiskt till mitt hemland Finland denna gång och det är Sanna som får väskan på posten.

Hei Sanna sinä olet voittanut laukun tällä kertaa ONNEA! Oletan että se olet sinä Sanna S. Vaasasta?????? Mullahan on sun osoite jo ja pistän laukun tulemaan ensi viikon alusta.
Lott nummer två gick till Sverige, nämligen till Umm-Yara som egentligen är Finlands-svensk vilket är lite extra kul i detta sammanhang GRATTIS! Och hon vinner en liten dragkedspåse i "juliga" färger med hjärta och röda knappar på framsidan

Och baksidan ser ut så

Här gapar den öppen.


GRATTIS och ONNEA till de bägge vinnarna!!!!!!


Önskar alla ett fint veckoslut. Själv har jag två julfester som jag skall hinna med imorgon kväll, det blir att rusa från ett ställe till det andra.

Puss och kram!!!!!

6 kommentarer:

  1. kiitos kiitos tuli melkein kuin lottovoitto (pitää vähän elvistellä paulalle heti vuoden vaihteen jälkeen) KIITOS vielä kerran ja IHANAA JOULUA T.SANNA

    SvaraRadera
  2. Grattis till Sanna och Kristin!!!Kramar

    SvaraRadera
  3. Gratulerer til vinnerne :-)
    Ønsker deg en flott adventstid.

    SvaraRadera
  4. Gratulerer til vinnerne! Flotte gevinster. Det er travelt med alle juleavslutningene ein skal delta på. No har eg tre dagar på rad foran meg:)

    Klem:)

    SvaraRadera
  5. Sannako sen sai, kyllä nyt vetää meikäläistä vihreäksi. Koitapa vaan Sanna leuhkia, niin mä väännän sun auton pyyhkijät rullalle.

    SvaraRadera