13 jan. 2013

Livet är ett enda lärande

Ja så känns det för tillfället. Jag har varit in och rotat hemma hos fru Picasa och det tar en tid innan man hittar alla pinaler och tillbehör. Är ju kul med alla nya grejer att upptäcka, men innan man fått rutiner på överföring m.m så kan det kännas "träigt"
 Jag har på gång projekt nummer tre i serien "arbeten jag inte får visa ännu". Förbudet till trots tog jag ett par foton och visar dem som en smygtitt
Som ni ser har jag lekt med fotona och smetat in bakgrundsfärg och lite Polaroid stuk över det hela. Blommor är det i allafall som jag applicerat och så småningom kommer jag att visa projekten i helhet.
Ni ska ha en fin start på inkommande vecka!
Kramar från Österbotten

4 kommentarer:

  1. Odotetellaan, mitä kukkasista syntyy. Minusta ne näyttävät apiloilta. Minulla meni eilen hermot Picasan kanssa. Lopulta onnistuin, mutta jäi sellainen tunne, etten ihan heti halua ladata kuvia mihinkään.

    SvaraRadera
  2. Du kan konsten att göra mig nyfiken på vad som komma skall! Det ser fint och det blir spännande att se slutresultatet!
    Kram från Upplandskusten

    SvaraRadera
  3. Ser fint och spännande ut!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera