8 mars 2013

Mitt evighetsprojekt

Jag har petat lite på mitt evighetsprojekt i kväll. Har redan tidigare visat någon glimt av broderierna........
.......och nu har jag börjat skära till och sy blocken som skall hamna mellan de broderade partierna. Slutresultatet kommer att någon gång i en oviss framtid att bli (hoppas jag) ett sängöverkast till dubbelsängen så det blir en hel del att sy innan det är klappat och klart.
I morgon bitti styr jag kosan söderut och kommer att tillbringa veckoslutet i Helsingfors, kommer hem sent på söndag alltså inget mer syande denna helg.
Ha en fin avslutning på internationella kvinnodagen. Lev väl!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Iloista naistenpäivän iltaa!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig helg i huvudstaden. Ska bli roligt att se överkastet sedan.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ditt projekt ser jättefint ut!
    Ha en fin helg i Helsingfors
    kram

    SvaraRadera
  4. Ha en skön helg i huvudstaden: Va fint sängtäcket kommer att bli,, med broderade rutor...

    SvaraRadera
  5. Aivan ihana peitto tulossa. Noin suurta työtä täytyykin tehdä hitaasti nautiskellen!

    SvaraRadera
  6. Finstämda färger Du arbetar i, tycker jag. Spännande att få följa processen!

    Dollandesign

    SvaraRadera