6 maj 2017

Hjärtligt

Sydde en necessär
 Applicerade hjärtan på bägge sidor, här sydde jag med rosa tråd

 Och på denna sida sydde jag med grön tråd, här ser man vilken skillnad det blir med en sån enkel sak som trådfärgen

 Runt sick-sacken med rosa tråd sydde jag ännu förhand en stickning med grönt moulinégarn och på andra sidan använde jag rosa garn

 Såhär ser den ut i kortsidorna

 Den fick två gröna dragkedjor och i dem trädde jag grönt satinband och rosa träpärlor

 Insidan har ett randigt foder

Själva necessären är av ett beige linnetyg och alla hjärtan är i bomull

Ni skall ha en fin helg!!!!

3 kommentarer:

  1. Ihanan sydämmellinen pussukka, pellava on aina niin ihana kangas töissä!

    SvaraRadera
  2. Så flotte necessarer. Dine arbeider er så forseggjort og flotte.

    SvaraRadera