27 apr. 2018

Vet ni............

.............. nu har jag blivit riktigt bortskämd 
 I går kväll var det kursavslutning i Replot

 Och jag fick gåvor IGEN!!!!!
En alldeles underbar orkidé och en djupröd ros

 Monica hade själv gjort ett kort och jag älskar temat hon har plockat in i det, klänningar som hänger på galgar i ett snöre och ett litet metallhjärta med texten "made with love" kan det bli så mycket sötare?????

 Och på framsidan en symaskin, det ni 😍

Orkidén har massor med knoppar och kommer nog att blomma ända till hösten kan jag tänka, det här är den typ av blomma som jag klarar av att sköta 😁

Ett stort varmt tack till er alla kursdeltagare för de vackra blommorna och att ni velat delta i kursen, jag hoppas att vi ses till hösten igen!!!
Önskar er en riktigt fin sommar 💜💛💚💙

3 kommentarer:

  1. Så fint kort og vakre blomster.

    SvaraRadera
  2. Så vakre blomster og et fint kort som passet utmerket! Orkideer er herlige blomster og de gleder oss lenge, og om man glemmer de, så gir de oss nye blomster likevel. :-)

    SvaraRadera
  3. Kaunis orkidea, kukkii varmaankin pitkään. Kiva saada itse tehty kortti:)

    SvaraRadera