27 dec. 2012

Livet efter jul

Hej på er, hoppas att julen förlöpt väl och att tomten kom med just de klapparna ni önskade:)
 Jag har för ovanlighetens skull ledigt i mellandagarna och passade idag på att ta en sväng till Annettes Syservice. Jag har tidigare köpt av det vinröda/beige tyget och upptäckte att jag visst behöver mera av den sorten för ett kommande projekt och så hade hon ett jättefint grönt tyg som kommer att vara mitt i prick till ett annat kommande projekt, ja, jag vet väldigt mycket på "kommande" nu, men man skall blicka framåt, vi har ju ett nytt och sprillans färskt år runt hörnet med nya utmaningar och möjligheter
Hittade också jättefina bygellås i metall som jag inte kunde hålla tassarna ifrån och så köpte jag av ett väldigt stadigt och bra styvningsmaterial, perfekt till väskor (den rullen tog jag inget foto på) och hos Annette är enda stället där jag hittat det.
Ses snart igen, ha det gott!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Kauniita kankaita, odotellaan mitä niistä tulee....

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket ,alltid kul att träffa bloggisar ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Det ska bli roligt att se vad det blir av de fina tygerna och bygellåsen.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Juuri paras mahdollinen postaus! Tulin juuri Marimekon alennusmyynneistä ja ostelin yhtä ja toista kangasta tuleviin proggiksiin! Suunnitelmia on paljon, tuskin ensi vuosikaan riittää niiden toteuttamiseen. Toivottavasti pian näemme sinun tulevia projekteja valmiina.

    SvaraRadera