2 okt. 2015

Shopping

Den här helgen är det hantverkarmässa i grannstaden Seinäjoki och jag kunde ju inte hålla mej borta därifrån och det blev nog shoppat också
 Två fina gröna tyger randigt och prickigt

 Tre tyger i ljusrött naturligtvis :o)

 Tre skönheter som bara skriker VÄSKA hi hi

 Tyget till vänster är designat av Lynette Anderson som ni säkert ser, hon har ju sin egen härliga stil, det till höger är inte hennes men fint ändå

Och så blev det lite ett och annat intressant som man bara "måste" ha (tror jag iallafall)

Yes, den här helgen fick en strålande början, träffade också tre trevliga bekanta damer där som piggade upp resan ännu en nivå, kan det bli bättre!

6 kommentarer:

  1. Nyt vaan odotellaan, mitä upeuksia taiot noista.

    SvaraRadera
  2. Kauniita, toisiinsa hyvin sopivia kankaita. Iloisia ompeluhetkiä!

    SvaraRadera
  3. Ihania kankaita olet sinäkin löytänyt ja kaikkea tarpeellista tarviketta:) Kävin siellä tänään.

    SvaraRadera
  4. Det er kjekt med shopping! Jeg får ofte mye inspirasjon når jeg handler til hobby, og da blir det som oftest mer med hjem enn jeg hadde planlagt... ;)

    SvaraRadera
  5. Jännityksellä jään odottamaan, mitä ihanuuksia näistä syntyy.

    SvaraRadera
  6. Lynette Anderson är min favorit också! Jag kan inte sy hennes modeller men jag kunde ju köpa tyg :)

    SvaraRadera