9 mars 2008

Dag 1....

Jaha, så var det då även dags för lilla mej att kravla sej in i bloggrymden. Det känns lite pirrigt och ovant, massor med frågetecken hopar sej när jag vimsar runt i möjligheterna som bjuds på. Jag är tyvärr ingen stjärna vad gäller layouter och inställningar, men med stapplande steg skall jag nog ta mej fram.

Jag är dagligen in och kollar på bloggar, den ena finare än den andra och suget efter en egen blogg har funnits i bakhuvudet hela tiden, har bara inte ansett mej ha "tid" för sådant. Well här sitter jag nu.

Jag är en inbiten sömmerska/pysslare som har alldeles för många intressen och jag finner hela tiden nya saker som jag vill pröva på, med resultatet att allt lämnar halvfärdigt eller inte ens kommer igång.
Syr gör jag dock hela tiden och då gärna lappteknik både förhand och på maskin. Även kläder är ständigt under tillverkning i någon form, det har jag i benmärgen vid det här laget.

Nåväl, nu är jag på gång med denna resa, spännande är det!

1 kommentar:

  1. Bütün bloğunuzu gezdim. Çok çok çok güzel. Çok beğendim. Her şey mükemmeldi. Ellerinize sağlık. Sizi izlemeye aldım. Türkiye'den sevgiler...

    SvaraRadera